Tim

zANIMA je vrlo ozbiljan TIM, koj voli da se igra i zna da rad na sebi ne mora da bude samo težak:) Kroz jedinstven spoj psihologije i umetnosti, nudimo Vam široki spektar programa u zavisnosti od uzrasta i potreba dece i odraslih. Naši specijalisti su mladi, kreativni i otvoreni ljudi, koji su u toku najsavremenih tendencija u načinu rada sa decom.

photo (5)ANNA: direktor, voditeljka kreativnih radionica, psiholog konsultant.

LinkedIN profil.

Pokrenuli smo priću o terapeutskom dejstvu peska u 2002 zajedno sa suprugom, iz želje da u Beogradu bude više srecnih ljudi. Dovezli smo metodu iz Rusije, i tokom zadnjih par godina prilagodili nju balkanskom duhu i mentalitetu:) Volim svoj izazovan posao kad mogu svaki dan da upoznajem nove ljude i karaktere, kad razmenjujem energiju sa decom svih uzrasta.

U centru zAnima pristupamo deci kroz najharmonicniju aktivnost za nih – igru; zato se trudimo da gradimo „porodicne odnose“ medju nasim zidovima, da ne budemo samo “ skolica“, nego lepo mesto za porodicni provod, gde svako vrlo lako moze ostati “ jos malo“; zato individualno pristupamo svakom detetu, da ponistimo iluziju da je „mora“ bitnije nego „zelim“; zato nemamo kompjuterskih igrica i crtanih filmova, nego ribice, glinu, drvo i knjige – da se pridruze nasim gostima:) Najbitnije je ziveti u skladu sa sopstvenim osecanjima i biti odgovoran za svoje odluke. Taj put probamo da napipamo i otvaramo zajedno sa decom, svake nedelje ispocetka, cim krenemo u “ carobnu zemlju peska“…

Edukacija: Fakultet Lomononosova u Moskvi – odsek psihologija i stekla zvanje profesora psihologije. Svoje radno iskustvo nadogradjivala je prvenstveno u Moskvi pohadjanjem psihodramske radionice Jelene Lopukhine u trajanju od 2 godine, a svoje usavršavanje nastavila je u Beogradu na Institutu za psihodramu (5 godina). Trenutno je na studijama  Core Development at Swiss Core Energetics Institute. Poseduje Master Diplomu u oblasti savetovanja Mančesterskog Univerziteta. Teoretska baza SandPlay terapije kroz Temenos Press centra Barbare A.Turner.

11990631_10207160318221949_8175139515221835699_nDUŠKA:  Administrativni asistent – Organizator i koordinator. Duša studija.

Mudra izreka kaže:“Najsretniji je onaj čovjek koji je učinio sretnima najviše drugih ljudi.“

Da, po ovoj definiciji spadam u srećne žitelje ove planete. Radujem se svakom danu, cveću, suncu, vetru. Smejem se, i papirnim zmajevima u inat, širim krila dobrodošlice u naš prelepi studijo.

Jedinstvena peščana oaza je mene pronašla i primila me u svoje peščano krilo. Divno je raditi sa malim i velikim ljudima. Važim za osobu koja voli misterije, al nema veće misterije od čoveka u prostoru i vremenu. Prostor i vreme su moji osnovni „alati“ za rad. U ovom vremenu života na točkovim  imam jedinstvenu priliku da svojim dragim klijentima ponudim stanicu za odmor. Mirna peščana luka našeg kreativnog studija je nešto što poput magneta privlači sve pozitivne misli Univerzuma. Ako su naši klijenti nebrušeni biseri iz tropskih mora, onada sam ja , sa poslom kojim se bavim , drevni filigranista koji niže bisere praveći najfinije ogrlice. Ponosna sam što sam deo ovog savršenog tima vrhunskih stručnjaka, kreativnih istraživača a pre svega predivnih i prelepih koleginica uvek raspoloženih za smeh i šalu.

Edukacija: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu.

Interesovanja: muzika, srednjovekovna književnost, mozaici, pisanje poezije…

Image-1VIDA:  Psiholog, voditeljka peščanih časova i radionica, psiholog-konsultant.

Jedna od mojih omiljenih je poruka Dalaj Lame: “Dajte onima koje volite krila da lete, korene da se vrate i razlog da ostanu…“ Ovaj citat mi je važan jer kad razmišljam o odrastanju i razvoju, smatram da su svima potrebni koreni i krila, kao i da su oni osnov spontanosti, kreativnosti, radoznalosti, života u skladu sa prirodom, svojom i tuđom.”. To mi je ideja vodilja u radu sa decom, roditejima, odraslima.”.

Vida Đokić je završila osnovne studije psihologije modula obrazovanja na Filozofskom fakultetu u Beogradu, trenutno je na master studijama kliničke psihologije. Prva radna iskustva je stekla tokom volontiranja sa decom u hraniteljskim porodicama pri programu Centra za porodični smeštaj i usvojenje koji se ticao pomoći u učenju, pa potom držeći radionice nakon poplava pri Kutku za decu u Obrenovcu. Usput je stekla razne veštine i znanja vezane za integraciju psihologije i umetnosti, psihoterapije i obrazovanja. Prošla je seminar vezan za prvu psihološku pomoć. Aktuelno je zaposlena kao psihološkinja pri Domu zdravlja u Obrenovcu pri Razvojnom savetovalištu, Savetovalištu za mlade i službi Zaštite mentalnog zdravlja. Psihodramski terapeut je u edukacije, povremeno vodi psihodramske otvorene grupe. “Svoju ANIMU negujem ljubavlju, putovanjima, jogom, crtanjem, umetnošću, kuvanjem, čitanjem, pevanjem i istraživanjem nepoznatih predela i prirodnih čuda.”.

12524018_977019552368884_8545532072363670431_n

MILICA:  Voditelj unikatne muzičanstvene zAnimaonice, učesnik proslava i praznika u centru.

Dete je pisca i pravnika, ima brata blizanca i stariju sestru sa glavom u nebesima (astrofizičar). Već u stomaku je bila izložena

poeziji, bajkama iz celog sveta, Gospodaru prstenova, Ilijadi i Odiseji, i klasičnoj muzici – Vivaldiju, Čajkovskom i Šopenu, Leonardu Koenu i drugim majčinim favoritima. U  6. godini sa namerom da svira flautu upisuje klavir, i muzika postaje ljubav njenog života. U osnovnoj školi nastupa kao recitator, osvaja nagrade na takmičenjima poezije i brojne nagrade u solo/duo/trio sastavima na takmičenju pevanja ‘’Mala sirena’’. Nakon niže muzičke škole u 8. razredu osnovne škole primljena je u SMŠ Mokranjac gde je završila teoretski i instrumentalni odsek (klavir). Komponuje solo pesme i male komade za klavir, ali iz ljubavi prema muzici, književnosti i tradiciji upisuje odsek etnomuzikologije koji diplomira sa obrađujući temu tradicionalnog muzilčkog instrumenta – gusle. Milica piše pesme, naučne radove i članke o muzici, putuje i nastupa na World Music festivalima, i uživa držeći časove muzike deci i odraslima. U našem Centru vodi jedinstvenu Muzičanstvenu radionicu prilagodjenu uzrastu deteta.