Ko Se Boji Škole Još?

_MG_3143Program za adapcaciju ka školi za decu od 6-7 godina

Najbolje što vi kao roditelj možete uraditi za vaše dete je da ga pripremite za školu moralno i mentalno.

A kako da pripremite dete za školu?

Polazak u školu znači i promena svakodnevnice deteta; to u njemu može izazvati određeni nemir. Zbog toga umetnički studio SandPRO nudi pomoć i podršku roditeljima kroz program „Put do škole.“ Uz ovaj program pomoći ćete vašem detetu da emocionalno sazri za prve školske dane, i pomoći ćete mu da prebrodi period adaptacije koji je tipičan za sedmogodišnjake, i sve to sa osmehom na licu i samopouzdanjem u srcu.

Čime se bavimo u našem studiju: U našem studiju mi komuniciramo sa decom na neuobičajen način – putem peska! Pesak kao prirodni materijal jako godi deci i vrlo im je poznat (setimo se samo scene kad grade kule od peska na moru), zato ih brzo relaksira i uvlači u svoj razigrani svet. Tako je i naš program Put do škole popločan – peskom.

Program „Put do škole“ podrazumeva dve vrste aktivnosti:

  1. Igra i rad sa peskom u velikoj kutiji sa peskom
  2. Slikanje peskom na specijalnim svetlećim stolovima
  • Naši časovi imaju savremeni metodološki koncept, uvek kombinovan sa interesantnim umetničkim pripovedanjem, prilagođenim dečijem uzrastu. Sve ovo, još kroz igru i kreativnost, čini jedan proces učenja mnogo efikasnijim i bez napetosti.
  • Na početku i na kraju kursa „Put do škole“ radimo i mini test spremnosti za taj veliki korak – polazak u školu; test nam omogućava da procenimo stepen razvoja (razvoja ili spremnosti) svakog malog učesnika programa.
  • Program se sastoji od dve celine:
  1. Emocionalna obuka (smanjenje anksioznosti kroz igru i situacije koje dete može susresti u školi, kao i poboljšanje samopouzdanja, razvijanje motivacije za aktivno učenje, timski rad, veštine, itd);
  2. Intelektualna obuka (razvoj pažnje, percepcije, mašte, radoznalosti, memorije, volje, veština čitanja, pisanja…).
  • Puno pažnje poklanjamo razvoju komunikacijskih veština. Važno nam je da deca uče da govore o svojim osećanjima, i da razumeju osećanja drugih.
  • Sve ovo pomoći će da se dete na vreme lako i brzo prilagodi svakom novom okruženju. I takva veština, složićete se, vrlo je vredna, ako ne i važnija od sticanja veštine čitanja i pisanja …

Naš stil rada:

  • Mi cenimo individualno mišljenje i dečiju inicijativu, snalažljivost pronicljivost, i potenciramo da je svako dete jedinstveno i posebno;
  • Deci nudimo izbor, da rade u timu ili kroz igru, i ne silimo im izbor. Poštujemo interese deteta, te prilagođavamo strukturu časa njegovim / njenim potrebama, a u skladu sa dinamikom grupe;
  • U zadacima i igrama ohrabrujemo mališane u kognitivnom i emocionalnom procesu traženja odgovora, radije nego da se služimo standardnim rešenjima i gotovim odgovorima;
  • Ostavljamo im prostor za samoizražavanje i hrabrimo ih u originalnom razmišljanju, idejama i postupcima, kao i da isto to poštuju kod drugih .